Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 18 juli 2010

Underbar helg!

idag är det slappar tag som gäller för hela slanten, i alla fall tills vi ska på våran "dejt".
Jag orkar fan inte göra någe alls. Och känner mig riktigt jävla förkyld idag.. hostat ända sen jag vaknade och snorig som fan.. Inte bra de här.. Så det blir nog till att gå ut i köket och göra mig lite thé.. Har ju ett med honung-smak. Och det är jätte bra mot halsen så får nog köra på det.

Igår var det super trevligt hos Jessica. Jag hämtade upp Evelina strax efter klockan sex och sen åkte vi och köpte det vi skulle köpa med oss till Jessica på Coop Forum sen var det bara raka vägen till Stallarholmen för girls-night.. Och vi åt och vi åt och vi åt..
Vi satt till och med på altanen under taket medan regnet ramlade ner i sin takt. Det var skönt faktiskt.. Var ju liksom varmt fast det var mulet och regnade.. helt i min smak..
Sen när vi väl gick in för myggen kom ju och skulle äta upp oss som fan.. så satt vi och pratade lite och Evelina blev ju lite trött (som vanligt hahaha) så hon vilade sig på soffan och jag och Jessica fortsatte prata om allt som föll i oss.. Jävligt roligt faktiskt. Kan ju inte säga att jag känner henne, men börjar nog allt göra det lite grann iaf.. Men en jätte trevlig kväll var det iaf..

just nu halv ligger jag i sängen och lyssnar på musik och funderar på ifall jag ska ta o läsa lite.. eller om jag ska surfa in på Ikeas hemsida igen för hundraelfte gången denna helg.
Ska ju till Ikea på fredag så måste planera lite grann.. :)

Kan ju avsluta detta inlägg med att fy fan vad datorn blir varm på låret! Det gillas inte direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar