Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 17 juli 2010

Guld vänskap!

Haft jordens bästa dag känns de som.. Det är inte mkt som kan jämföras med denna om jag ska vara ärlig..

Var nere på stan en sväng med min man. Och sen så for jag iväg till Mimmi som var ute i skogen som är zoo vakt igen. Det är ju jordens farm där ute.
Hur mysigt som helst. Vi satt i utemöblerna och snacka i hundra timmar minst och skrattade i hundra timmar! Haha vi behöver då inte någe alkohol i oss för att prata om konstiga saker eller skratta åt ingenting.. Vi behöver bara varann..
Det känns så skönt att vara med dig Mimmi. Jag känner lugn i kroppen när jag vart med dig..
Det är som vi säger, vi har ett distansförhållande till varann och vi är ju helt klart GULD! Finns inga som kan vara som oss två!

Nu är ju klockan hur mkt som helst så det blir sova för min del.
För imorn ska jag till Stallarholmen och umgås med Evelina och Jessica.. blir god mat och gott sällskap även lördagen denna helg så en helt klart hundra poängare i helgen! :)

1 kommentar:

  1. Håller med dig, våran vännskap e som ingen annans! :) Känner som du, ett lugn när vi umgåtts. Älskar dig massa massa, vi e bäst!! <3 / Mimmi

    SvaraRadera