Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 5 juli 2010

?

Sitter här och rinner bort samtidigt som massa tankar bara flyger omkring i huvudet på mig.
Vet varken ut eller in känns de som..
Varför kan jag inte komma ur min dvala för?
Jag ska ju vara glad åt hur många saker som helst.. Varför visar jag inte det?
När ridån åker ner så är jag ensam och jag älskart.
Finns inget bättre just nu. Ett mörkt rum med minnen och bra musik.
Det är lite så jag vill ha det faktiskt.

Jag har massa att vara lycklig över, och jag är lycklig. Men orkar inte visa det hela tiden, för det finns annat att tänka på oxå.
Men glad som tusan över min nya anställning, att jag har den underbaraste mannen i mitt liv och har mina vänner nära mig när jag behöver det.

Sitter o lyssnar på minnens musik. Det är rätt skönt att tänka tillbaka ett par år faktiskt. Även om dom inte vart så jävla bra så är det tillochmed innan dom åren..
Jag är inte samma människa längre och det skrämmer mig på både gott och ont.
Jag saknar några från den tiden..

Nää nu insåg jag verkligen hur deppigt de här låter, men det är det inte egentligen..
Tankarna flödar som bara den bara..
Ska nog fan duscha innan sängen.. håller på att drukna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar