Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 27 juni 2010

Söndag, Helig!

Snart ska vi äta.. Biff Rydberg står på menyn.
Det ska bli så jävla gott.. :)
Och så har vi vart och typ storhandlat idag. Och det behövdes.

Midsommar var vi hemma hos mamma och idag stack dom iväg på Hoj semester. Hoppas fan att dom får kanon väder!

Jobbade idag mellan 8-16 och tiden gick ovanligt fort. Och det var fantastiskt! haha!
Pratade lite med Josse idag, men hon satt o käkade med våra vänner så vi ska höras lite imorn. Behöver prata av mig lite om allt möjligt. Och hon är det rätta just nu tror jag!

På tisdag är det dax gör bio-maraton! Det ser jag och Majzan framemot SKIT MKT!
Nää nu måste ja ut i köket och hjälpa kocken som lagar mat för första gången på bra jävla länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar