Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 15 juni 2010

Natt uggla som vanligt!

Nu har jag fixat så jag kan mobil blogga.. Det är ju perfekt. För det kan ju finnas stunder som man vill berätta något och man inte sitter vid datan och sen när man väl sitter vid datan så har man redan glömt bort det. Så nu är det avklarat.

Arbetsdagen/kvällen gick ganska fort faktiskt. Inget man kan klaga på iaf.
Och bara tre dagar kvar till helg. Om jag inte ska jobba i helgen. Har ju redan jobbat ett par helger nu. Men kanske blir övertid på torsdag om man har tur.. :)

Kom på en sak, eller snarare två saker nu när jag kom hem från jobbet.
Först så var det att jag verkligen hatar dom där jävla fiskmåsarna som flyger omkring utanför.. Dom är aldrig tysta och skriker jämt. Spelar ingen roll vad klockan är, för dom verkar fan aldrig sova. Och för det andra så kom jag på att jag har fan hur många blommor som helst på mina tomatplantor men inte vill det bli några tomater än.. Vad är det för fel? Måste jag gödsla och hålla på eller är det så att det ska komma lite mer sol?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar