Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 2 juni 2010

Lugnet i stormen

Till och med mitten av min arbetsvecka redan! Kan inte kännas bättre..
Och det var helt och hållet värt att ha två veckors semester. För nu har man verkligen ny energi att göra av med på jobbet..

Men guuuud vilken underbar helg jag hade med min mor, min bror och min syster.
Vi kom dit rätt sent på kvällen men vi hann med lite prat och lite mys innan det var dags att gå och lägga oss. Och lördagen bestod av MASSOR med shopping. Mkt trevligt tyckte jag, och jag har nog aldrig shoppat så här mkt som jag gjorde.. :) Det blev en ny handväska, några tunikor, två par skor ( ett par köpte visserligen min mamma och de andra paret fick jag av Klas som 2 års present. ) ett halsband och lite godis.. Kommer inte på något mer, jo jag köpte en jätte cool t-shirt till Klas som hans present. :)
Det blev ett jätte åsk oväder när vi var och shoppade, blev till och med strömavbrott i shopping centret.
Efter all shopping så handlade vi lite mat och sen dumpade vi av mina syskon hemma hos syster och jag och mamma gick till hotellet och bytte om och tog en cider och kaffe i foajén innan vi gick tillbaka till syster för att äta massa gott och kolla på schlagern.
På söndagen så åkte vi ut till systers alla smultronställen och kollade, vid ett ställe så grillade vi korv. Var skit mysigt där, saknade min kamera faktiskt. Det var så mysigt där, låg precis vid vattnet.. :)

Men gud så skönt det var att komma hem till mitt hjärta på söndagen! Saknade han som en toook hela helgen! Åker aldrig så långt utan honom igen! :)

Idag (tisdag, ja det är fortfarande tisdag för mig) så var det våran två års dag. Och vi har knappt sett varann idag.. ca 20 min på jobbet.. Vi jobbar på olika skift numera. Men får ta en dag i helgen och fira lite med en fin middag eller något sånt..

2 kommentarer: