Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 3 juni 2010

Jävla råttor!

Så skönt att vakna upp av att grannarnas jävla hundar håller på gapar och ylar.. Jag håller på att bli tokig på dom. Imorse började dom tidigt.. jag vaknade av dom fem över sju imorse.
Det är inge roligt när man ska till jobbet och jobba till klockan tolv i natt.
Men de förstår inte dom där små djuren/råttorna (chiuaua x 2).
Fast efter ett tag så kunde jag somna om igen iaf. Och det är jävla skönt..
Gick upp lite senare idag än vad ja brukar, men kände mig lite värd det idag efter de där med råttorna.

Men jävla fint väder ute faktiskt. Det gillas starkt. Mkt starkt.
Synd bara att man ska jobba på eftermiddagen när det är sånt här väder.
Men de får man ta :)

Funderar lite på vad ja ska käka och vad ja ska ha för mat låda med mig till jobbet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar