Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 19 juni 2010

Bröllop och bestyr!

Var hemma hos Mimmi idag.. Eller inte hemma hos henne med hemma hos hennes mamma i Hälleforsnäs. Mimmi är ju hus/hund vakt.
Var riktigt mysigt. Vi kolla på bröllopet och snacka massa skit. Och vi bölade som små flickor oxå. För det var faktiskt över förväntan så fint.
Hur konstigt det än låter så tycker jag att det var jätte jätte fint..
Och speciellt när prins Daniel fick tårar att rinna inne i kyrkan..
Och sen så gjorde vi hallonpaj. Mycket gott faktiskt. Men pajen såg ni i inlägget nedan så.. Oxå Cookie som var trött på allt som hade med bröllopet att göra..

När jag kom hem så satt min man och Johan på ballen och drack grogg.
Men dom gick sen hem till våra grannar typ.
Så nu sitter jag här efter att sett någon film på tv1000 som vanligt.. :)
Kanske blir en till, vem vet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar