Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 18 maj 2010

vilken dag det blev ändå idag..
Vaknade med jordens huvudvärk.. det var inte bra. Jag skulle till farmor, vi skulle åka o köpa blommor till min balkong. Men de blir imorn istället. Ska bli skönt med nya blommor på balkongen.
Sen vid lunch tid så fikade jag med en jobbar kompis och sen åkte vi upp till jobbet för att gjuta öronproppar och sen hem igen.
Hann faktiskt med en liten promenad idag. Inte så lång, eftersom jag var i stockholm och gick runt igår.. Men solen tittade fram och det kändes underbart. Älskar solen ännu mer nu när man har semester!

Angående det jag skrev om att jag skulle berätta hon lördagen hos mamma. Det är ganska enkelt, Klas vill aldrig slå vad med mamma klockan fem på morgonen när dom setat och snapsat i några timmar om att gå ner till bryggan och bada.. hahahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar