Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 14 maj 2010

Roligaste i tråkigaste vädret!

Åhhhh så roligt.. Våran nya tv står på tv bänken.. :)
Den är mkt mkt finare och större än våran gamla.. Så den gamla ska in i sovrummet och sättas på väggen i framtiden! :)

Och vädret är ju lika roligt idag som igår.. Men ska nog tammefan ta mig utanför dörren idag tror jag. Måste iaf hem till farmor o lämna pengar och sen hämta syster min.
Men måste iaf handla lite mat, eftersom systra mi kommer..
Vi ska till mamma imorn på en sen bröllopsmiddag för släkten. Vi som var med på bröllopet skulle oxå komma.. :) Och klart man kommer..


haha nu hör ja till och med att Klas har satt igång sitt tv spel på nya tvn.. bäst att ja går ut och kollar hur de går, för jag tänkte tvinga han till affären med mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar