Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 27 maj 2010

helt underbar kväll!

Efter teatern som var helt jävla underbart rolig så följde Evelina med mig hem.
Det var super mysigt.. Alltid lika mysigt med sällskap faktiskt!
Det är aldrig fel med sällis. Man har ju inte direkt tråkigt om man säger så..
Och gott humör och trevligt sällskap så..

Körde hem Evelina för ett tag sen. Hon skulle ju upp tidigt och jobba imorn.
Men kom överens om att vi ska umgås lite oftare nu när jag jobbar tvärtom än vad våra gubbar gör i ett par veckor så jobbar vi så vi kan umgås.. :)

Nu ska ja kolla på några avsnitt av Den unga överklassen sen ska ja sova som en guuuud för imorn blir de tvättstugan på dagen så ja har rena kläder till jag ska till min syster imorn kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar