Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 19 april 2010

Vår sol!

Solen skiner och här sitter jag..
Inomhus och allt.. Men ska snart väcka min karl så ska vi gå ut och gå på en lång promenad..
Ska bli jätte skönt faktiskt..
Det är ju lite molningt men ändå sol framme.. Sånt gillar jag verkligen..
Det är VÅR!
Har ringt och fixat med våran hemförsäkring, det hade jag helt glömt bort.. haha!
Blev väl mkt med flytten så den glömdes bort.. haha! Men nu är det klart och hon jag pratade med skulle skicka papper till mig om pension sparande hos dom oxå.. Det är ju lite vuxet så va fan.. Det är väl dax för det med.. Ja menar någon gång blir man ju gammal!

Haft en rolig dag idag på jobbet faktiskt.. Och det gillas!
Har till och med haft på mig Leggins och en lång t-shirt/klänning på mig på jobbet idag.. Och det tillhör inte vanligheten.. Jag älskar ju mina mysbyxer.. Men jag ska väl bli normal någon gång så varför inte försöka börja lite grann! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar