Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 5 april 2010

Söndag? Nää måndag en ledig måndag

Oj vad skönt det är att man är ledig på en måndag, för då blir ju resten av veckan skit kort.. Det är inget man klagar på faktiskt..
Känner mig lite hungrig så det ska nog allt fixas snart..
Hur i helvetet kom det sej att de skulle snöa nu då? Räcker det inte?

jaja, någon gång ska man väl få ha sol varje dag.. :)

Sitter och lyssnar på lite nostalgi musik.. Och ja är så förvånad att jag fortfarande kan alla texterna.. haha! Men Barbados var ju bra på den tiden så klart att låtarna fortfarande är bra.. haha! :)

Och sen har ja hittat den låt ja letat efter i veckor! :) Den är inte av barbados men iaf.. haha
Den texten gör mig glad.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar