Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 20 april 2010

Slöar!

Sitter i soffan och tittar på en film som går på tv1000. Det verkar vara helt okej faktiskt.. Inte kanske den bästa jag sett men den går att titta på..

Ska iaf kolla på handbollen ikväll på tv.. går ju på svt24.. Guif spelar ju, så då måste man titta..

Känner mig jätte trött, fast kanske inte så konstigt. Det är tisdag idag och alla tisdagar är fan jobbiga. Tiden går alltid sakta och man får aldrig gå och sova! Så känner ja just nu haha Fast det lär jag göra alla andra tisdagar.. Tur att det är onsdag imorn och då är det mitten av veckan.
Så härligt!

nää man kanske ska ta sej en glass och kanske kolla vad man ska äta för mat, för gubben min han är på väg till stockholm och skulle köpa någe han velat ha jätte länge.. så blir att äta själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar