Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 2 april 2010

låååång fredag?

Fy fan.. lång fredag.. jaa inte tror jag att den blir speciellt lång iaf..
Men men, den får fan heta vad den vill faktiskt..

Igår måste nog vart den roligaste jobb-kvällen/dagen på fan fyra år..
En jobbarkompis som är ca 50 år står och vevar med ena armen och gapar om att ge någon en box på läppen.. och herregud. Jag höll på att göra på mig när hon sa så och hennes ansiktsuttryck o sånt.. haha.. ja dör fortfarande när jag tänker på det.. Hon är så jävla rolig..
Men nu när ja tänker efter så måste man nog vart där för att skratta hysteriskt som ja gör..

Ska snart ner i tvättstugan och hämta tvätten.. rätt skönt att ha de gjort på förmiddagen, nu hänger det bara och torkar! :)
För sen ska ja klä på mig lite anständiga kläder och gå ner o kolla om Lindex har öppet..
ska kolla lite bebis kläder.. Svägerskan fick ju en liten knodd i måndag (tror ja de var) och fick se han en snabbis igår.. så söt han var då! kanske kidnappar han idag.. haha! :)

Nää nu måste ja dricka lite kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar