Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 11 april 2010

Härliga söndag!

Sitter hemma hos Mimmi som vanligt på söndagar..
Jag älskar söndagarna med Mimmi.. Min lilla Mimmi..
Hon gör mig mer glad än någon annan.. Det känns fan så.. Om man bortser från min egen karl alltså. Men vad vore min vardag om inte Mimmi o jag sågs på söndagarna? Usch..

Har mkt tankar i huvudet nu. Mkt tankar som är bra och några som är dåliga.. Men dom bra är fler så man kan säga att jag har mkt bra tankar..
längtar till lön faktiskt. Då ska ja investera en sak till mig själv.. En bra sak till mig själv faktiskt. Är mkt nöjd med att jag vill investera i det..
Jag är så jävla laddad så jag går snart sönder.. haha.. Det är verkligen sant..
Och imorn är det måndag så det är ju en ny vecka och nya tag.
Det älskar jag verkligen..

Och då blir det en dag närmare lön.. haha!

Men oxå nu när lönen kommer så blir det till att köpa mängder av krukor till mina planteringar.
Tomater i mängder, Paprikor i mängder.. och lite blommor! :)
jag är kungen på att odla.. Jag är iaf ekologisk.. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar