Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 16 mars 2010

SEGT!

Fy satan, idag är det fan en seg dag.
och det är ju dumt. Jag menar, solen skiner så fint ute då är det ingen mening att vara trött o seg.
Men men, jag är det iaf..

Funderar på att åka till Ica o köpa en sallad. Då har man matlåda till ikväll iaf..
för hemma i kylen ekar det. skit trist..

Känner mig lite som en gammal tant faktiskt. Trött på kvällen och helt seg på dagen. För när man är gamal så behöver man ju inte direkt göra någe så de är klart man får vara seg på dagarna.. Men trött på kvällen är inte likt mig iaf.. haha
Säkert sliten efter helgen och middagen hemma hos min mor.. haha!

Nää nu ska ja glo runt på facebook och sen ska ja klä på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar