Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 28 mars 2010

Nya och gamla saker

Nää blev inte direkt så att jag gick på bio själv. Var inte direkt någon film som gick som man kunde gå själv på heller..
Och ingen dejt med Mimmi blev det. Så jag åkte och städa ur lägenheten så den är helt klar nu..
Och sen åkte jag hem och studsade upp för trappan och för att sucka sen när ja kom upp.
Jag glömde min planerings jord i bilen..
Ska ju sätta mina tomat frön.. men men.. då måste ja be klas ta upp den imorn så ja kan ta tag i det.. för annars så blir ja bara ledsen om det inte blir någe av det..
Och det är ju viktiga saker...

Det roliga med denna dag är egentligen en liten sak..
Hittade en gamal barndoms kompis till mig på fejjan.. bara så där när man kollar runt bland vänners vänner och så hittade jag hennes bror.. haha! :) Då skickade jag ett meddelande till henne och hon svarade typ direkt.. :) Fan va roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar