Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 13 mars 2010

Jag vill om du vågar!!

Sitter hemma hos min mor!
Middag och hela köret blev det..
Farmor och farfar blev bjudna på middag och dom hittade ju inte så då blev vi med bjudna eftersom jag blev chaufför och allt sånt..
Alltid god mat, blev skaldjurslasange hur jävla gott som helst..

Och sen då! Melodifestivalen.. helt jävla underbart att Anna vann.. Jag hade hoppats och hoppats och ja visste till o med lite grann att hon skulle vinna! :)
Ja ville till o med gråta en skvätt då hon vann.. Så glad blev jag.. Låten är så jävla bra oxå!

Nu har vi nyss klämt i oss massa olika ostar och kex..

men kanske lika bra att vara social..
Har en annan låt på hjärnan föresten.. Pernillas låt, jag vill om du vågar.. lalalala

1 kommentar:

  1. Gott med ost och kex... blev riktigt sugen på det nu haha.

    Ha en fortsatt trevlig kväll min sköna!

    SvaraRadera