Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 3 mars 2010

Host host!

jaa känns som det är dax att sova nu.. börjar bli trött..

Så trött är jag på att jag fått tillbaka hostan oxå.. inte alls länge sen jag var förkyld och hostade som ett cp.. Usch fy fan! Orkar inte mer.. hostar ju fan tills jag får ont i huvudet..
Känns som det är dags att öppna medicinskåpet igen alltså..

Blir till att köpa flytt kartonger i helgen iaf..
Så man kan börja packa lite grann, tänkte börja lite grann i helgen..
Är mkt som förmodligen ska till tippen oxå..
men skönt att börja någon gång.. för vi vet ju inte kom vi kan komma in i lägenheten tidigare..
Det hoppas vi iaf på..

Hade iaf en bättre dag på jobbet idag.. Och de kändes hur bra som helst.
För igår ville ja verkligen hoppa från Strängnäs bron..

nää sängen ropar på mig och katterna med för den delen.. dom är oxå trötta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar