Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 6 mars 2010

Fredagen den dag som alltid blir bra!

Åh nu var fredagen redan gjord. Känns ändå som man har gjort hur mkt som helst.
Fast ändå låter det inte så mkt som jag tycker att det är ändå.
Vi har valt tapeter till nya lägenheten och fått reda på att vi kan flytta in om tre veckor typ.
Så blev lite stressigt som fan, så nu jävlar ska de packas.
Vi har vart och ombesiktiga bilen och sen åkt till Tuna för att köpa flytt kartonger så vi väl kan börja med packningen.. :) Och fikat hos farmor. men så har vi vart och käkat med Evelina och Robert på en Grekisk resturang.. :) Mumma som fan..

Åkte hem till oss och tittade på film. Sista Stieg Larsson filmen! :)
Köpte den idag, så nu har jag alla tre böcker och alla tre filmerna! :)

Hostan är väl kanske inte bättre, men mitt hjärta cyklade ner på stan och köpte ny hostmedicin åt mig.. han är så snäll! :)

Mimmi, du är duktig som satan du! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar