Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 14 mars 2010

..

nää nu har jag pratat med min älskade Mimmi.
Känns hur bra som helst. Vi bollade ideér och annat bra..
Vi är dom bästa i världen just nu.. Det är så vi känns iaf.. haha!!
Vi pratade ju iaf typ två timmar så någe bra måste ju kunnat komma överens om ! :P

Tänkte sätta på en film och bara mysa med mig själv..
Allt för min syster får de bli.
Packningen blev ju inte så lyckad. Tänkte packa porslin o sånt, ooch inte fan hade vi mkt tidningspapper hemma eftersom vi inte har någon tidning här hemma. Så blev fin porslinet i handdukar bland annat.. men så många handdukar har jag inte så de räcker till allt här hemma..

Får se om svärföräldrarna har lite! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar