Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 17 mars 2010

Åh pinsamt att packa mitt i natten, Så de vill ja inte göra..
Men ska göra de när ja vaknar imorn. Tänte ställa kl rätt skapligt så ja kan packa lite mer från köket iaf.. Typ plast byttor och kastruller.. För sen tänkte ja faktiskt göra de lite eftersom..
Har ju ändå Combi bil så. Bara möblerna kommer bort till den andra lägenheten så klarar jag mig.. :) Men det ser ju ut som att det blir Ikea på söndag iaf.. Gardinstänger och gardiner står på listan iaf..

Men imorn så åker iaf lite från köket och sen alla kläder.. Och det är inte så lite heller.. haha! Funderar på om man ska be Klas och hans vän som ska hjälpa till lite imorn och ta lite sopsäckar med kläder med sig till lägenheten imorn så slipper jag se hur mkt det är egentligen.. haha! :)

Jaa, de är ju lite synd att man aldrig hinner prata med Klas denna jävla vecka, Vi ses ju bara två timmar per dygn så..

nää sängen nu då! Natti natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar