Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 21 februari 2010

zoo uppdatering

Jaa jag är hemma nu från zoo-helgen.
Den har faktiskt vart underbar.. Mimmi var ju där. Annars så hade ja inte vart där känner ja nu i efterhand..
Men visst, de hade vart jätte roligt att ta hand om alla dessa djur som dom hade om det inte hade vart vinter. För så jävla roligt var de inte att ploga sig fram överallt varje jävla morgon, dag eller på kvällen. För shit vad snö det har kommit under helgen. Jag blir fan helt tokig.

Men lånar lite bilder från Mimmis blogg eftersom ja så klart glömde min egen kamera..






Jordens sötaste hundar. När dom låg o sov förstås.. haha
Men usch vad vidrigt stora höns dom hade.. var ju upp till låret.. Eller hur Mimmi att det var det värsta på hela helgen?!

Nää vet inte vad ja ska skriva om egentligen.. var så mkt som hände o skedde så ja, jag ska gå o lägga mig helt enkelt.
Ny vecka imorn och det är tidigt jobb vecka så bäst att få sig lite sömn!

Pyss o kräm!

Föresten, så skönt att vara utan data och hade inte ens täckning på mobilen.. Åh de var så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar