Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 28 februari 2010

Natten är ung

Sitter hemma hos Mimmi nu!
Har det så underbart nu och vi har haft det ännu bättre eftersom vi har kollat på dom två bästa filmerna.. Första vi såg var Dumpa honom! Och den var ju hur jävla guld som helst.. bland det bästa som hänt mig alltså!
Och efter det så kollade vi på Ugly Truth. Och den var oxå hur jävla guld som helst..
Så båda måse ni bara se.. (tjejfilmer men ändå inte.. eller joo det är de fan!)

Jag och Mimmi fick ett skratt anfall nyss.. vi höll nästan på att dö..
Mimmi: Jag ska fan vibba.
Jag: Va? Har du ribba?
Och sen skrattade vi så jag nästan inte fick luft..
Men det var det värt.. för man ska skatta med varann och det gör vi jämt! Tycker om henne så mkt så ja vill slå henne! : ) Usch, vad skulle ja göra utan henne?

Ska snart åka hem så man får lägga sig i sängen och gråta sej till söms.. hjärtat är ju inte där.. men men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar