Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 13 februari 2010

Kakor i stora lass

Sitter och väntar på att jag ska köra farmor och farfar hem från deras middag..
Sen blir det att glo på tv och äta hundra tusen kakor igen..
Räcker inte med att man fick äta kakor på kalaset inte, hon var så gullig att jag fick med mig kakor och sånt hem oxå! :) Sånt gillas vettdu! :)

Gubben är inte hemma heller, han gick ner till en polare och har lite grabbkväll..
Så tyst och skönt hemma faktiskt! Bara jag och två kurrande katter..
Har inte ens tvn på, så det ända ja hör är lite surr från datan och massa kurr från Elsa och Miranda! :) Sååååå mysigt.. Miranda försöker vara med och ska skriva lite på datan, men icke! Det får hon inte göra.. Det är bara jag som får.. haha!

haha det roliga var egentligen... Innan kalaset så åkte jag ner till Ica och köpte två rullar Ballerina Kladdkaka.. och så får jag massa goda kakor hem oxå.. så vilket kak-kalas x två det blev.. haha!

Nää mys-pys kläderna på nu och sen invänta farmor o farfars samtal om att dom vill åka hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar