Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 2 januari 2010

Tvättstuge folk

Nu har ja vart nere i tvättstugan och slängt i första omgången av kläder.
Funderar på att ta sängkläderna andra omgången.
Så mysigt att lägga sig i en ren bäddad säng, eller hur?
Min granne var nere i tvättstugan, hon trodde att hon hade min tid, men hade passat på att gå ner tidigare för att hinna med mer. Men hon kom på sen när vi kollade på tavlan där bokningarna sitter att det var ju hennes tid innan så hon började skratta.. :) Roligt med roliga grannar, hon är iaf den trevligaste granne i detta hus! :)

Men funderar på att dra på mig mössan och åka o handla lite käk som man kan äta ikväll (fast det är ju kväll nu så blir till att äta snart med andra ord)
Men vet inte riktigt vad man är sugen på heller..
Lövbiff kanske? Men vad ska man äta till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar