Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 4 januari 2010

Taggad är bara förnamnet!

Sitter hemma hos Mimmi fortfarande. Vi skrattar som tusan.
Måste se konstigt ut här alltså.
Här sitter vi i varsin del av hennes soffa med varsin data i knät och pratar med varann över skärmarna..

Nu sitter vi och planerar vårat liv dom närmaste månaderna.
Vi är så taggade, det kan ja lova er.
haha!

Jaha, blir till att åka hem snart. Ska ju upp imorn och ner till apoteket tänkte jag. Sen blir det till att laga lite mat och gå till jobbet! Äntligen. Har vart så långa helger nu så jag blir ju galen!
men snart är det ju helg igen! haha.. och ledig på onsdag mitt i veckan!
Det gillar jag lite grann, så tre veckor i rad så är det tre dagars veckor.. det gillas starkt..

haha! :)
Mimmi vi är så taggade som tusan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar