Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 21 januari 2010

Sängen skriker

Borde väl sova.. Men som vanligt så sitter jag fast bland alla jävla spel jag spelar på Facebook..
Så kan det bli.. haha..

Fan vad skönt med Torsdag, sista kvällen på jobbet och sen ledig igen.
Är aldrig fel med att vara ledig, men ser ut som några timmars jobb på söndag.
Rätt skönt. Då kommer man upp skapligt och är lite förberedd på måndagen då klockan ringer så jävla tidigt.. Man måste ju vara lite smart iaf.. haha..

Åh det ska bli så jävla skönt att flytta!
Det kan ja lova er alla.. att bo i en trång tvåa med frys fack är inte min grej..
så nu väntas det långa shopping dagar på Ikea och massa sånt skoj! haha

Nää sängen för min del dåva!

1 kommentar:

  1. omg Ikea ta med mej wiiie..

    //IkeaShoppppppppppppparN-Henke ;)

    SvaraRadera