Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 8 januari 2010

Pepp

Fan nu är det helg för min del! Och det känns skönt.
Men det känns skönt att jobba ihelgen oxå, jag är helt peppad på det.
Vet inte varför jag är peppad på att jobba hela helgen, men ändå så känns det så jävla bra.
Vet ju själv vad pengarna kommer gå till.
Det kommer gå till höstens resa!

Imorn så kommer Evelina och Robert hit och ska äta middag och kolla på film.
Det ska bli mysigt, och ja vet precis vad ja ska laga för mat oxå.
Annars har jag alltid problem med att veta det.. Men inte nu!

Klas sitter och spelar WOW som vanligt, och jag sitter här med min data i knät i soffan bredvid honom. Det är ungefär som det brukar se ut hemma hos oss.. haha..

Ska snart gå och lägga mig, måste få lite skönhets sömn.
Inte för att jag är någon skönhet eller så, men fan vad skönt det är och sova! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar