Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 22 januari 2010

Fredag

Äntligen fredag med andra ord alltså.
Aldrig fel med helg.. Och idag har vi verkligen haft en lugn helg dag..
Jag hade svårt att gå upp ur sängen som vanligt. Men kom upp tillslut.
Medans jag segade ur sängen så gick mannen min och sa upp våran lägenhet. Så nu känns det verkligen som att vi ska flytta.. :)
Och sen åkte vi ner på stan och bokade klipptid och köpte kostym till honom.
Uscha mej vad snygg han blev i kostym.. Inte sett en så snygg karl i kostym förut..
Eller jo det har jag.. haha.. :) Frank Wagner.. hahahahaha

Ikväll blir det Film och god mat. Ska in i köket och fixa med maten alldeles efter jag skrivit klart..
Fan va hungrig jag blev nu när ja skrev den där raden.. haha

Får se vilken film man kommer att kolla på. Annars så såg jag att Tillsammans går klockan nio på tv1000 nordic. Och det var hundra år sen man såg den så! :)

Pratade nyss med Mimmi, Så underbart att höra hennes skratt och röst. Behövde de kände jag.. :) Love you baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar