Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 26 december 2009

Soffläge


Jaha, så här kan ja se ut en vanlig dag.. så bli inte rädda, skratta! Det gör jag!


Jaha, ligger i soffan som vanligt..
börjar bli en vana att ligga här och glo på film eller sitta vid datan denna helg..
Inte mej emot måste jag säga..
Men imorn ska vi åka o handla lite mat och sen ska ja till Mimmi, och det kommer bli så guld det kan bli.. Sitta i varsin sida av soffan och bara uggla och snacka skit.. Så jävla härligt!

annars då?
Jaa har sett två Johan Falk filmer nyss.. ska snart sätta på den sista oxå.
Klockan är ju bara barnet! :)

Usch, börjar faktiskt redan få ångest för måndag..
Mänskligt att börja jobba klockan sex? Nej inte för mig iaf.. Men men..

På tisdag ska jag träffa mamma, vi ska kolla om vi hittar en klänning till mig som jag ska ha på hennes bröllop! Får se om det blir någon fin! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar