Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 14 december 2009

Måndag

Nu efter en hel dag med dödlig huvudvärk. Så känns de bättre, liksom så ser ja ljuset i tunneln. För den har vart riktigt mörk hela dagen. Har inte klarat av någe alls.. Det har bankat och det har snurrat. Men nu så ser de ljusare ut, och det känns toppen..

Efter en skit dag så känns de underbart att ligga och titta på Svenska Hjältar-Galan på fyran och få gråta en skvätt och känna att de finns tammefan riktigt folk där ute.
Det gör mig lycklig..


Du Mimmi, du är starkare än vad du tror!
Jag står bredvid dig varje dag och finns till för att bolla med! :)


Har bestämt mig helt och hållet nu. Byter helt till denna blogg!
Och jag är nöjd med beslutet!

2 kommentarer:

  1. Sv: då tar vi och skriver till denna bloggen istället :)
    lägger till den nya på bloglovin med :D

    SvaraRadera