Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 6 december 2009

Bästa söndag!


Jaa jag älskar verkligen söndagar. Det är bland det bästa som finns, det är liksom söndag.. Kan inte bli bättre. Söndagar är ju en ursäkt för att ligga på soffan, kolla på tv, sega, äta i soffan och bara må så jävla bra! Det är lagligt, därför att man bara får göra det. Det är söndagar som är bäst!

Jobbat idag som hela helgen annars, men det är skönt. Några timmar här och där, så det är lagom. Så idag efter jobbet blev det en tripp till Ikea med en jobbar kompis. Helt i min smak. Blev lite inhandlat som man behöver. Lite handdukar till toan, en fotoram, lite burkar, ljus, och säkert någe annat som ja inte ens kommer ihåg. Men så mkt folk det var där.. haha.
Det är så mkt jag vill ha på Ikea, men fan kan inte jag bara ha pengar i överflöd så ja kan shoppa där. Hur bra skulle inte det vara då?

Sitter hemma hos Mimmi nu, vi sitter som vanligt med varsin data i knät och bara flamsar. Det gillar vi, det är så vi dejtar. Men det gillar vi starkt.
Och vi har haft en helt sjukt rolig kväll faktiskt.. Så vi skrattar ännu mer!

Nää men nu ska ja kolla lite på tv och skratta med Mimmi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar