Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 24 mars 2013

Kalas helg

Denna helg har vart riktig kalasig :-)
Först fredagen hos farfar och idag hos svärfar. Så massa gott har man fått i sig. Skulle kunna säga tyvärr men det gör jag inte. Aldrig försent att börja om :-)

Efter påsken blir det kostschema igen. Lättare att hålla koll på vad man äter och när man äter. Köpte Katrin Zytomierskas bok : dags att bli smal! Lchf på mitt sätt på bokrean och i den har man ju kostscheman för ett par veckor så varför inte prova? Jag är nyfiken och maten verkar ju skit god :-)

Har även passat på att förodla lite frön till sommarens balkong och insåg att jag skulle behöva ett nytt "växthus" det är lite tejpat haha!

Vad har ni hittat på ihelgen då?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar